Drugi o prireditvi

 

11. OTROŠKI BAZAR: leto 2016

“Otroški bazar, največji dogodek za družine v Sloveniji, je edinstven dogodek na katerem že več let svoj pečat puščamo tudi Pravi prijatelji. Prepričano smo, da z zanimivimi, preventivno-izobraževalnimi aktivnostmi, ki jih pripravimo za vso družino, prispevamo k večji varnosti v cestnem prometu. Naše poslanstvo je vaša varna mobilnost, zato se prihodnosti, udejanjanja poslanstva in sklepanja novih prijateljstev iskreno veselimo.“
 

Špela Žužek, služba za tržno komuniciranje, AMZS

10. OTROŠKI BAZAR: leto 2015

Na 10. Otroškem bazarju smo predstavljali Frutek, ki že več kot 40 let skrbi da bi iz majhnega zraslo veliko. S sodelovanjem z organizatorjem med pripravami in na dogodku smo zelo zadovoljni, ekipa je profesionalna, proaktivna in zelo pozitivna. Rezultat dobrega dela organizatorja in zanimivih razstavljavcev je fenomenalen sejem za družine in množica obiskovalcev, ki jim lahko predstavimo svojo ponudbo. Veseli smo, da smo bili del jubilejnega 10. Otroškega bazarja!

Ekipa Fructal

Na Otroškem bazarju smo prisotni že od samega začetka in od takrat se, že deset let zapovrstvjo, radi vračamo. Otroški bazar je v vseh letih zrasel v največji, predvsem pa najbolj kakovosten dogodek za družine z bogato ponudbo idej in izdelkov zanje. Ker imajo organizatorji odličen posluh za potrebe tako organizacij kot obiskovalcev, se dogodek vedno izkaže za pravi kanal za predstavitev naših športnih in animacijskih programov za otroke. Prav zato se veselimo jeseni 2016!

– Gregor Pust, direktor, Zavod G-Rega

Naša spletna trgovina MALIJAZ se na Otroškem bazarju, predstavlja že tretjič. Prodaja igrač in ostalih naših izdelkov je bila uspešna. Zagotovo se ga bomo udeležili tudi v prihodnje.

– Metka Kočar Sinković, direktorica, ZI Investicije, d. o. o.
 

9. OTROŠKI BAZAR: leto 2014

Mali junaki smo predstavitev na Otroškem bazarju izbrali za premierno lansiranje naših otroških personaliziranih knjig na slovenskem trgu. Čeprav sprva skeptično zaradi vseh ekonomskih kazalcev, se je odločitev izkazala za pravilno. Dejstvo je, da je prisoten osebni stik s (potencialnimi) uporabniki v poplavi ponudbe in suši potrošnega denarja danes še kako pomemben, kar se je poznalo tudi pri Malih junakih. Predstavitev na Otroškem bazarju nas je ne le zabavala do onemoglosti, postavili smo trdne temelje podjetja in začrtali smernice za prihodnje poslovanje.

Mic, Mali junaki

Otroški bazar za nas pomeni odlična lokacija za predstavitev izdelkov, ki jih ponuja Mothercare. Na bazarju je veliko obiskovalcev in marsikdo nas je tam opazil prvič. Razne predstavitve, promocije in delavnice pa poskrbijo še za prijetnejše vzdušje tako za odrasle in še posebej za otroke. Tako da na bazarju uživamo vsi- razstavljavci ter obiskovalci. Vsekakor se še vidimo.

Joži Trobec Janc, Mothercare Ljubljana

8. OTROŠKI BAZAR: leto 2013

V kozmetiki Afrodita smo na Otroškem bazarju Ljubljana letos sodelovali že drugo leto zapored. V projektu smo prepoznali veliko priložnost, da se tako obstoječim kot tudi potencialnim novim kupcem predstavimo z novo otroško kozmetiko BABY & KIDS NATURAL. Glede na število vzpostavljenih kontaktov ter pozitivne odzive s strani obiskovalcev ocenjujemo, da je bilo sodelovanje na Otroškem bazarju za nas obe leti zelo uspešno. Zaradi tega načrtujemo, da bomo na Otroškem bazarju sodelovali tudi naslednje leto.

Nastija Egartner, Kozmetika Afrodita d. o. o.

Na Otroškem bazarju Ljubljana smo s sejemskim nastopom , ker smo predstavljali projekt »Rad jem ribe« doživeli izjemno prijetno izkušnjo z organizatorjem sejma, podjetjem Proevent d. o. o. Osebje tega podjetja odlikuje izredna strokovnost, profesionalen in odgovoren odnos ter izreden občutek za razstavljavce in obiskovalce. Z velikim veseljem bomo z njimi sodelovali tudi v prihodnje.

Stane Omerzu, Center za promocijo in pospeševanje športnega ribolova in ribiškega turizma-Racoon

7. OTROŠKI BAZAR: leto 2012

Ker smo čisto mlado podjetje, smo letos prvič sodelovali na Otroškem bazarju. Bili smo navdušeni nad vzdušjem na prireditvi. Imeli smo enkraten odziv na stojnico in dobili potrdilo, da gremo v pravo smer. Tak stik s strankami je za našo spletno trgovino zelo pomemben, zato se bomo drugo leto zagotovo vrnili.

Alenka, Bombažek d. o. o.

Pred prireditvijo Otroški bazar je bilo prisotnega kar nekaj strahu, kako se bodo kritični obiskovalci odzvali na našo promocijo obrtnih poklicev. Odzivnost otrok, predvsem pa njihovih staršev, je bila izjemna. Na Obrtno-podjetniški zbornici Slovenije želimo izpostaviti tudi vzorno sodelovanje z organizatorjem Proevent, d. o. o.

Mitja Korunovski, Izobraževalni center OZS

6. OTROŠKI BAZAR: leto 2011

Ljubljanske mlekarne so se na Otroškem bazarju predstavile že večkrat. Ekipa, ki je kompetentna na različnih področjih ( tehničnem, komunikacijskem, organizacijskem itd.) nam je vselej prišla naproti in nam pomagala pri uresničitvi zastavljenih ciljev. Otroški bazar je dobro organiziran, zato se nanj zagotovo tudi letos vrnemo.

Sara Wagner, Ljubljanske mlekarne d. d.

Številna udeležba letošnje prireditve za družine Otroški bazar je prava potrditev, da organizatorji znajo prisluhniti tako otrokom kot tudi staršem. Prijeten in nevsiljiv prodajni pristop razstavljavcev, vzgojno-izobraževalne aktivnosti in dobrodelne akcije nudijo prijetno vzdušje.

Tanja Pirc Podobnik, Mercator d. d.

5. OTROŠKI BAZAR: leto 2010

Na Otroškem bazarju, ki se je odvijal na Gospodarskem razstavišču, so bili otroci iz vrtca Otona Župančiča deležni ogleda različnih razstav, hkrati pa so s svojimi točkami sodelovali in tudi nastopili na odru. Strokovne delavke so se odločile, da bodo tudi v prihodnje otroke popeljale na Otroški bazar, ki je nudil raznolikost dejavnosti za otroke.

Ksenija Grabovica, Vrtec Otona Župančiča

Otroški bazar je na nas naredil zelo pozitiven vtis, predvsem svežina mladih družin in njihovo zanimanje po doživetljih narave in naših etnoloških delavnic.

Nives Brezovnik, Zavod za kulturo, turizem in razvoj Rogatec

4. OTROŠKI BAZAR: leto 2009

Sejem Otroški bazar je vedno poln inovacij in vsako leto na višjem nivoju. Ker smo humanitarno društvo, se vsakič znova radi vračamo na Otroški bazar in predstavljamo svoje delovanje, saj na ta način lahko pomagamo druim.

Erica Mac Donald, društvo Sonce v srcu za prostovoljno pomoč

3. OTROŠKI BAZAR: leto 2008

S svojo predstavitvijo sem bila zelo zadovoljna, saj sem imela veliko obiska. Ljudje so zadovoljno prihajali in odhajali. Pohvalila bi primerno talno oblogo, saj so se otroci lahko posedli na tla. Vse je potekalo res brezhibno, tako da se že veselim sodelovanja prihodnje leto.

Emilija Pavlič

Otroški bazar je edinstvena možnost za predstavitev vseh tistih organizacij, ki delajo z otroki, mladostniki in družinami in na ta način predstavljajo vse tisto, kar počnejo skozi vse leto. Mestna ZPM Ljubljana z veseljem sodeluje, saj na ta način vzpostavi direktni stik z otroki in vsemi tistimi, ki lahko sodelujejo v naši dejavnosti.

Duša Grubački Andjelov, sekretarka Mestne ZPM Ljubljana

2. OTROŠKI BAZAR: leto 2007

Neposredna bližina prireditvenega odra nam je omogočala da si je naš prostor ogledala večina obiskovalcev. Odziv obiskovalcev je bil odličen. Organizator je zagotovil dobro obveščenost preko elektronske pošte, kar je omogočilo hiter dostop informacij. Prav tako so bili pomembni roki objavljeni na internetni strani.

OŠ Hinka Smrekarja

Založba Otroci je zaradi navdušenja nad prvim Otroškim bazarjem svoje sodelovanje na tem sejmu za starše, malčke, vzgojitelje in vse ostale, povezane z otroki, v letu 2007 še okrepila. Priredili smo Oazo razvajanja za mamice, brezplačna predavanja za starše, izdali revijo za vse obiskovalce in v okviru velike nagradne igre podelili številne bogate nagrade. Tudi tokrat so naši vtisi odlični, tako da se že veselimo naslednjega septembra, ko bomo spet risali nasmehe na obraze malih in velikih.

Andreja Kočar, Založba Otroci
 

1. OTROŠKI BAZAR: leto 2006

Z razstavnim prostorom smo bili zelo zadovoljni. Vsebinsko je bil zelo dobro vmeščen v dvorano in ostale razstavne prostore. Odziv obiskovalcev je bil zelo dober. Veseli smo, da smo vabilo k sodelovanju iz strani organizatorja prejeli že junija, saj smo tako imeli dovolj časa za vso pripravo in organizacijo.

Marlena Martinec, Policija-MNZ

Z udeležbo na Otroškem bazarju smo bili zelo zadovoljni. Glede na to, da smo imeli svoj razstavni prostor v samem centru dogajanja, smo vsekakor dosegli svoj cilj: promocijo in prepoznavnost. Tudi iz strani organizatorja smo bili dobro in pravočasno obveščeni. Najbolj pa nam je bila všeč brošura, ki je res enkratna.

Adriatic Slovenica d. d.